RMA

Wil je een product retourneren omdat het defect is, binnen of buiten garantie? Log dan in op je account en klik op 'Retouren'. Nog geen account? Maak dan eerst een account aan en kies onder 'Retouren' voor de optie 'Nieuwe retouraanvraag maken' en kies vervolgens voor 'Offline bestelling maken'.

Lees vooraf de voorwaarden met betrekking tot de retournering van producten.

UITZONDERINGEN VOOR SPECIFIEKE MERKEN

  • AIAIAI service en support verloopt alleen rechtstreeks via AIAIAI. Je doet een aanvraag via deze link.
  • Native Instruments reparaties - binnen en buiten de garantie - kun je het beste direct via NI aanvragen. Je doet dat via deze link.
  • Behringer producten dienen rechtstreeks door de klant bij Behringer/Music Group aangemeld te worden. Behringer reparatie aanmelden
  • Ableton (Push) reparaties kun je het best direct zelf aanmelden. Stuur een e-mail naar [email protected] of bel op +49 30 288 763-231 (10h00 - 18h00 CET) en Ableton regelt een ophaling voor je.